linneavikberg

Slut på ica-karriären

Hej!
Idag är det torsdag och jag har nu gjort mitt sista pass på Ica. Känns konstigt och jag har nog inte riktigt fattat det än. Har gått runt och tänkt "nu är det sista gången jag..." för varje grej jag gjort på jobbet idag men har ändå inte riktigt lyckats få fram den vemodiga känslan som jag förväntat mig. Men det kommer väl.
Rickard och Julia var gulliga och fixade marängsviss för att fira min avgång och sen fick jag en kram och lycka till av alla närvarande. ❤

Ikväll har jag och Mike hälsat på Hanna och Alexander en stund och bla lämnat vår Australien-LonelyPlanet-bok hos dem för att få lite extra anteckningar och tips från dem. Även fått det om Afrika från Karin och det är ju guld värt!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback