linneavikberg

Lördag

Lördag idag och jag har jobbhelg. Kanske min sista på Ica någonsin, eller i alla fall det här året.
Igår kväll fick jag, Mike och mamma äntligen komma och titta på André och Emelie och Melkers nya hus - omg såå mysigt säger jag bara! Hade lätt kunnat bo där själv! De bjöd på jättegod mat och efterrätt (som min mage dock inte tyckte om riktigt - har inte lärt mig än att komma ihåg att jag är laktosintolerant förrän det är typ försent hehe). Kunde såklart i princip inte slita blicken från Melker och fick lite ångest över hur mycket han kommer växa under tiden jag är borta.

Idag har jag som sagt jobbat och efter det åkte jag och hämtade Pontus som hållit mig sällskap och varit jättemysig ikväll.

I morgon får vi förhoppningsvis fara och hälsa på Mikes nya brorsdotter som då är 9 dagar gammal <3




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback