linneavikberg

Onsdag

Fortfarande omöjligt att ladda upp några bilder här tyvärr. Vet inte om det är pga wifiet eller om det bara är bloggappen som buggar.
Klassrummet är i alla fall helt klart nu, inklusive skylten om att jag, tack vare familj och vänners hjälp, samlat ihop pengarna för att bygga det. Både Nixon och Grace höll värsta talen om hur glada och tacksamma de är.

Igår åkte jag till Mbita och fick en rundtur runt Rosinga Island och sen spenderade jag natten i ett jättemysigt hus ute på landet. Provade mjölka en ko och kollade på stjärnorna. Nu är det i princip bara en dag kvar innan jag lämnar Homabay och det känns lika sjukt som jag visste från början att det skulle göra, att det redan gått fyra veckor. Daniella sa igår att hon vill följa med mig hem.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback