linneavikberg

Tisdag

Dålig uppdatering här, beror mest på att wifi:et på hotellet dit jag brukar gå är inte så pålitligt.
Klassrummet är klart men vi väntar på en sista detalj.
Jag fortsätter att inte göra så mycket alls på dagarna och har ruggig nedräkning till den 25:e. I helgen åkte jag och Nixon till ön Mfangano och åkte moppe över bergen där, det var kul! I söndags började jag med att snubbla över en taggtråd, sen försökte jag bestiga en kulle/litet berg men det var riktigt snårigt och jävligt så nu ser mina ben ut som om jag varit i kattslagsmål.
Igår gjorde jag verkligen ingenting alls och samma idag, tyvärr. Men Nixon är sjuk så jag vill inte sätta press/klaga.
Resterande dagar den här veckan ska jag nog vara med en familj ute på landet som har en typ farm.
Tar inte så himla mycket bilder då det känns lite obekvämt att ta kort på människor så de jag väl tar är mest på landskapet.



elin stridh

så fina bilder, och jag älskar kaktusar :D

2016-11-15 / 19:26:19
BLOGG: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback