linneavikberg

Tisdag

 
Hej kompizar!

I helgen har jag varit i Hemavan med "min" klass. Eftersom jag hade anmält mig innan jag bestämt mig för att hoppa av ville jag, och fick jag följa trots att jag inte egentligen är student vid ltu längre. Det har varit en blåsig men rolig helg med ett härligt gäng som jag kommer sakna.... 
Bilden ovan är från när jag var i Storklinta förra året men eftersom jag inte tagit en enda bild i helgen fick denna bli stand-in.

Nu börjar verkligenheten om på riktigt, med andra ord. Idag är det jobb 15-22 som gäller och ska jobba kväll 8 dagar på raken, vilket i  ärliighhetens namn känns lite tugnt men när man jobbar med stjärnorna på moröhallen är det inga problem!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback