linneavikberg

Friday

God kväll! 
Idag har jag varit ledig ock faktiskt hunnit med en hel del vilket alltid känns bra! Ska strax gå och lägga mig men tänkte byta sängkläder först och det kändes jobbigt så här sitter jag med mobilen i högsta hugg i stället.

Idag är det en vecka kvar innan jag får veta om jag tagit mig in på universitetet eller inte. Tror att jag borde komma in men det kan ju vara 5000 pers som sökt så man vet ju aldrig, lite nervös är jag allt.
Nej nu ska jag göra ett sista ryck innan läggdags. I veckan ska jag visa vad fint vi gjort hör hemma sedan vi var på IKEA.
En bild (den enda) från stadsfesten som faktiskt blev väldigt lugn för min del. Man håll ju på va till åren...



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback