linneavikberg

long time no see

Hej mina vänner, det var ett tag sen!
Jag lovade ju att försöka skriva på bloggen lite då och då under resan men det gick ju sådär som ni ser, haha. Oftast hade vi ganska dåligt internet och när vi väl hade bra uppkoppling kändes inte bloggen som första prioritet.
Men nu har jag varit i Sverige i drygt tre veckor så nu är det väl dags att ni får se lite bilder och så, det finns många att visa vill jag lova! Jag har dock inte gått igenom dem än för det har varit rätt fullt upp de här veckorna med födelsedag, jobb, jul och nyår. Nu ska väl allt förhoppningsvis lugna ner sig så då ska jag se till att vara lite mer aktiv här.
Idag är jag i alla fall ledig och det innebär städdag. Har inte städat sen vi kom hem pga fullt schema så det känns verkligen skönt att få lite rent och snyggt hemma - och att ta bort alla julgrejer. Det är ju mysigt och fint med tomtar i alla vrår men det känns som aldrig rent på samma sätt.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback