linneavikberg

God kväll

Hej alla fanz.
Idag har jag jobbat lika länge som igår. Det sjuka är att jag har börjat tycka att det är himla roligt att jobba. Det känns som att jag kan rätt mycket och har bra koll på saker och ting och då blir det roligt, stressigt eftersom man märker vad som behöver göras, men roligt.
Fick även veta en rolig sak idag inför hur sommaren på ica kommer att se ut för min del. Det kommer definitivt bli en utmaning men jag är himla peppad. Är bara lite orolig att det kommer krocka med tågluffar-planerna jag har med Stina och Mimmi. Men det ska nog lösa sig. 
Hade tur och fick hämtning av Mike ikväll, vilket i och för sig innebär att jag måste gå till jobbet imorgon... Hoppas inte kylan kommer riktigt än!
 
Nu ska vi se ett avsnitt HIMYM innan läggdags. Hoppas jag kan kliva upp i tid i morgon!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback