linneavikberg

Gluten?

 
Min mage hat betett sig väldigt konstigt på senaste tiden, varit uppblåst i sinne, knipit och bara varit i allmän obalans. Under utlandsvistelsen blev det en heel del pasta, nudlar och bröd så jag misstänker att det blev någon slags kolhydrat-overload. Jag vet att jag inte tålde fullkorn när jag var liten så nu har jag bestämt att jag ska undvika mjöl-produkter i typ två veckor och se om det blir bättre. På ett sätt hoppas jag såklart att det blir det för det gör så jävla ont när magen sväller upp och ser ut som att jag är i 8:e månaden, men samtidigt känns det sjukt jobbigt om det nu skulle vara så att jag är glutenallergisk. Jaja, vi får väl se hur det går. Jag började igår och jag tycker redan det är knepigt att veta vad man ska äta. Vad äter man till frukost till exempel? I morse blev det ett äpple och en sparris-varma-koppen haha.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback