linneavikberg

FIJI

Äntligen har jag fått tummen ur och gått igenom bilderna från resan så nu ni! Det är dock ganska många bilder så tänkte att jag visar dem typ land för land, det blir så mycket på en gång annars.
 
Vi började ju alltså med två veckor på Fiji. Och jag kan bara säga: ÅK DIT! Det är så himla fint, världens bästa klimat, världens trevligaste och snällaste människor och de har fijitime! Det enda negativa var att det var så himla mycket koraller så det gick inte bada på många ställen.
Välkomssång på flygplatsen när vi landar kl 05.20.
Mina fötter såg ut och kändes som fotbollar efter att ha varit i luften totalt 25 timmar. 
Den minsta ön, tar endast 3,5 min att gå runt och det bor 7 personer på den.
Såhär blev man välkomnad och avskedad (?) till och från varje resort.
 
Vi klättrade upp på berget ovanför resorten och såg solnedgången därifrån. Magiskt.
Vi brände oss lite en dag och fick världens fulaste brännor. Jag fick omvänd googlebränna men fick ingen schysst bild på den.
Klappade en söt get som sekunden efter detta försökte stånga mig och var inte lika gullig efter det...
Utomhusgym.
 
Det finns egentligen inte så mycket att berätta om Fiji eftersom att vi mest bara slappade där. Vi åkte runt på fem olika småöar och tog det lugnt. Det är det man gör på fiji.♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback