linneavikberg

Långhelg

God Morgon! 
Idag är det lördag och för en gångs skull är jag ledig! Är även ledig imorgon och på måndag, och helt ärligt vet jag inte om jag är så taggad på det. Man tänker alltid att man ska hinna göra så mycket när man är ledig en hel dag men sanningen är att oftast får man mer gjort under de lediga timmarna man har på en arbetsdag...
 
Jag har precis ätit en mango  (älskar veckorna när de kostar 10 kronor på ica!) och nu ska jag fara på gymmet en sväng innan Emma vaknar för då ska vi gå på stan och försöka hitta en outfit till henne inför kvällen. Emanuel och Björn bjuder nämligen till fest eftersom de startat egen firma. Så grattis till dem!
 
En supergammal bild på mig. Igår upptäckte jag min och Hannas gamla blogg på nytt och det är den bästa upptackten på länge! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback