linneavikberg

världens längsta dag

Den här dagen började ca 05.15. Dvs jävligt tidigt. Jag har varit i vaken typ rekordlänge. Och det verkar aldrig som att den här dagen kommer ta slut.
Anledningen till att jag klev upp så tidigt var att jag skulle börja jobba 06.30 för att lära mig grilla. Det som var soft var att jag fick sluta kl 12! 
Efter jobbet har jag gått en sväng på stan med Lova och Melina varifrån jag fick med mig en långkjol hem. Sen var planen egentligen att jag skulle följa Mike till paintballbanan men det blev inställt så han står och rakar sig och jag passar på att äta lite B&J och kolla nelly.com.
Har en känsla av att det blir en tidig kväll ikväll så god natt typ :)
 
 
Såhär ser kjolen ut som jag köpte idag. Obviously inte exakt som på bilden till vänster eftersom jag, tråkig som jag är, köpte den svarta. Den kommer från Hennes & Mauritz och kostade två hundringar.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback