linneavikberg

thursday

Hehe detta är ingen produktiv dag vill jag lova. Sov först till kl 12 och sen dess har jag ätit brunch och stoppat in lite disk i diskmaskinen. Mest sitter jag och är nöjd över att ha dator. Minst nöjd är jag över att ha ont i halsen och att det blåser så mycket ute. Men som tur är behöver jag i alla fall inte cykla till jobbet mot den här vinden idag. Alltså jag fattar inte hur det är möjligt att man alltid har motvind när man cyklar?? Jag måste vara världens snabbaste cyklare eller nåt hehe. Det är dock inte så ball som det kanske låter, eftersom jag inte får några pris eller så för min snabba cykling.  Man kanske skulle skaffa en sån där supersnabb hjälm som de har?
 
Fortsättningsvis idag ska jag fortsätta med att göra så lite som möjligt hade jag tänkt. Eventuellt fundera ut nånting att äta till middag och sen ska jag bara mysa med Mikaelponken.
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback