linneavikberg

sore

Idag mår inte halsen bra och ögonen är ömma men det tror jag beror mer på att jag kollade på teve heeela dagen igår mer än att jag är förkyld.
Det känns lite som en skam när det är så bra väder, men jag har bestämt mig för att ta bussen till moröhöjden idag i stället för att cykla. Som sagt så är det alltid motvind och dessutom får man solen rakt i ögonen. Typiskt nog så tog Mike bilen till jobbet just idag när jag hade velat ha den jättegärna. Men buss funkar.
Dessutom är det mer miljövänligt än att ta bilen, och billigare!
 
 
Mamma jobbar idag så jag ska åka dit några timmar innan jag själv börjar jobba för att vara valp-vakt. Det är tur att mamam inte bor på Uppfinnarvägen längre för då hade det blivit himla omständigt att ha Pontus. Haha eller det tycker jag väl att det är ändå. Jag är så glad att Mike har stenvägrat att låta mig skaffa en valp, för det är jäkligt tidskrävande, mycket mer än man tror!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback