linneavikberg

Saturday

God kväll, hoppas ni har en mer fartfylld lördagsafton än mig.
Efter att jag slutat jobba kl 14 drog jag och mamma en sväng på vårmässan där vi gjorde ett gratis syntest och åt lite thaimat, sen fanns det inte så mycket mer att göra. Det var jättelite stånd och ännu mindre folk så vi blev inte så långvariga. När jag kom hem la jag mig i soffan och sov några timmar och sen dess har jag legat kvar här. Jag ocg Mike har precis sett "Water for Elephants", som var mycket bättre än väntat, och nu har Mike gått över till Artic för att spela kubb.
Jag är rätt sliten idag, förkylningen har satt sig mer i hela huvudet nu så det blir en tidig kväll ikväll med för i morgon är det öppning som står på shemat igen. Men jag klagar inte, tycker det är rätt skönt att göra bort att jobba på förmiddagen.
 
Water for Elephants får fyra av fem toasters, kanonbra! 
 
Det börjar luta åt sänggående för min del nu känner jag, så God natt!♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback