linneavikberg

Godaste teet!

Mycket gott idag, hehe.
Eftersom jag har värsta kråkhalsen idag investerade jag i ett te och en honung och mium! säger jag bara. Detta var ett mycket smakligt te måste jag säga och det blir dessutom gott med honung i, som är rena balsamet för halsen. Vissa teer kan ju vara goda men blir jätteäckliga om man har honung i dem, men inte detta! Dessutom är det ekologiskt så det känns ju ännu bättre.
 
Önskar att jag kunde skriva att jag sitter med en stor kopp av denna kombination just nu men tyvärr är den en liten ful jäkla kaffekopp från ikea. Nästa gång jag går på stan ska jag tvinga mig själv att köpa en sån där stor blommig och fin kopp på Indiska. Jag älskar allt som kommer från Indiska, i alla fall i inredningsväg, och kopparna är inget undantag men jag blir alltid för snål eftersom att jag nästan aldrig dricker te/choklad/kaffe och vad ska man då betala 70 spänn för en kopp för? JO; för att ibland får man ont i halsen och då skulle det vara mycket roligare att ha det, om man hade en fin kopp att dricka sitt goda te ur!
 
Jaja, nu ska jag ta och dricka upp och sen blir det sängen. Jag öppnar i morgon men slutar kl 14.00 så det känns rätt soft ändå.
God natt ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback