linneavikberg

Fint va?

Haha som vanligt när jag känner för att "börja om" att skriva på bloggen vill jag ändra design men Ain't nobody got time for dat! Så då fuskar man och tar en färdig. Oftast är inte de heller så snygga men idag känner jag att jag hittade en keeper! Vi får väl se hur länge den känslan håller i sig.
 
 
 
 
 
Det gäller att göra livet lätt för sig! Dock hade jag typ lika gärna kunnat hinna göra en design under tiden jag gjorde de här två bilderna. Paint är ju inte elit. Men kände mig lite som Kissie när jag gjorde detta. Om man gör egna bilder får man kanske 700 000 läsare per dag eller vad hon nu har. Fast kanske man ska hitta något som är snäppet bättre än Paint i så fall?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback