linneavikberg

Älska dator

 
Äntligen har vi en ordentlig dator! Trots att det enda värda man egentligen gör vid datorn är att betala räkningar så känns det himla skönt att ha en som inte tar fyra dagar på sig att starta och går segare än en snigel på kryckor, vilket min lilldator gör..
Med ca tio tappra läsare här får vi se om jag nu orkar ta tag i bloggen igen eller hur det blir. Jag tycker ju typ att det är roligt egentligen men det brukar ju inte hålla i sig så länge åt gången hehe.
 
Läget just nu ser ut som så att jag tror jag håller på att bli sjuk men som tur är så är jag ledig imorgon så då ska jag se till att vila ordentligt. Ska börja med det redan nu faktiskt, så godnatt ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback