linneavikberg

världens kortaste dag

Haha ja med tanke på hur länge jag sov i morse/dag är det inte så konstigt att det känns som att jag nyss klev upp. 
Nu har jag i alla fall avverkat det tredje sista av Stinas arbetspass den här perioden för vet ni? I morgon kommer hon hem!!♥ Har saknat henne, men samtidigt är det lite tråkigt att hon är tillbaka eftersom att det innebär att jag blir mer eller mindre arbetslös igen hahah. 
 
Välkommen hem! ♥ (bilden är från skolavslutningen i ettan, fina tider)
 
Nu ska jag ta och gå och tvätta bort sminket och invänta att Mike kommer tillbaka från Lovägen, måste rå om han lite extra eftersom det bär av till fjällen för hans del i morgon.
God natt!


Stina

Taaack gullet!! Ses snart <3<3

2013-03-22 / 15:45:19

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback