linneavikberg

Two Weeks, No See

Loggar in och ser att det idag är två veckor sen jag skrev senast, dålig stil.
Sedan dess är det väl sjukdom och arbete som haft största delen i mitt liv men nu är både jag och min sambo på benen så från och med idag är det träning och arbete som står på agendan.
I helgen har vi varit duktiga och (äntligen!!!) satt upp hjort-tavlan, slängt ut tvättmaskinen och satt upp ett litet högskåp (så nu har vi sveriges rymligaste badrum, lovar!!), byggt ihop soffbordet (som stått i en kartong i hallen i typ två veckor) och slängt ut alla andra kartonger som stått i hallen sen vi flyttade in(?).
Idag har jag ångest över min dåliga disciplin, att jag sitter inne och kollar kläder och väskor på nätet i stället för att vara ute och promenera skiten ur mina jobb-trötta ben. Stengolv är fan hårt.
 
Nä nu tror jag att jag ska ta och dra på lite smink, springa på stan och se till att inhandla ett par nya dojjor som egentligen skulle blivit inhandlade för flera måndader sen och sen ska jag handla på ica också. Hej så länge!
 
 
Har helt seriöst suttit i en kvart och letat någon lämplig bild till det här inlägget men det finns ingen så jag bjuder helt enkelt på en gammal goding från den ljuva tiden.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback