linneavikberg

SÖNDAG

Kräks just nu på "designen" men orkar inte göra en ny, i alla fall inte på den här lill-datorn. Så det får vara. Kräks på bara.
Idag vaknade jag först typ halv 7 men somnade såklart om och vaknade runt nio nån gång. Det är mycket som ska göras idag. Träna, städa, diska, tvätta, epillera benen osv så jag ska sätta igång nu. Har på mig en ansiktsmask nu och sen ska jag måla naglarna om jag hinner. Kring 6-tiden kommer förmodligen Mike hem från fjällen igen och då ska jag hämta honom på Jäders sen blir det nog bara mys. Har saknat honom ♥ Undrar verkligen hur det ska gå nästa vecka, då åker han på torsdagen och kommer inte hem förrän nästa söndag, är alltså borta i 10 dagar. Det blir typ det längsta vi varit ifrån varann i sträck nån gång. 
Hahah jaja nu ska jag sluta älta det där, jag har ändå tur som får träffa honom nästan varje dag och bo med honom. Ni gör det sjukt bra, alla som bor/jobbar på olika orter!!
 
Bild från sommaren 2011, då Mike fortfarande gillade att pussa mig spontant. Haha nu är det mest jag som pussas ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback