linneavikberg

Skorna

Måste bara säga åt alla som inte är nöjda med sina löpar/träningsskor; fråga om hjälp! Jag är sjukt nöjd med skorna som jag köpte i veckan. Det känns typ som att man studsar fram när jag går i dem och har inte fått en tillstymmelse till skavsår fastän jag använt dem både när jag gymmat, promenerat, sprungit och jobbat. Fleeeeera timmar per dag alltså. Och det ska jag tala om, att jag får alltid skavsår av nya skor. Men i dessa trivs fötterna som fisken i vattnet och de var värda vartenda öre!!
Det tråkiga är att jag inte kan använda dem om jag ska gå på pass ( typ zumba eller liknande ) för då är ju risken ganska stor att jag trampar snett. Sen har jag ju börjat träna fotboll också, så smått och eftersom det ännu är inhomhusträning som gäller så kan jag ju inte använda dem då heller vilket innebär att jag måste gå och köpa mig ett till par träningsskor. Tror inte att jag ska lägga ner riktigt lika mycket pengar på dem eftersom jag bara kommer använda dem en timme två gånger i veckan.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback