linneavikberg

PROOACTIV

För några veckor sen tog min ansiktstvätt slut och eftersom jag inte var 100% nöjd med den ville jag testa en ny men visste inte riktigt vilken. Eftersom att vi har på teven typ jämt sen vi flyttade hit (känns det som) så har jag sett proactivreklamen ca en miljon gånger. Oftast blir jag bara sjukt anti allt som är på tv-shop för de över-hypear alltid allt så jäääävla mycket men tänkte ändå att jag kan ge det en chans. Man får ju skicka tillbaka om det inte funkar, dessutom var det fri frakt. 
I morgon har jag använt det i två veckor och jag vill faktiskt påstå att jag tror det funkar. Min hy är ju fortfarande inte perfekt men har ju som sagt inte använt det så länge men märker framförallt när jag sminkar mig att det har blivit betydligt mindre som behöver täckas. Får alltid kvar en massa concealer på handen för att jag tror jag behöver mer än vad jag gör.
Tror jag behåller före-bilderna för mig själv (haha finns inga fulare bilder!!) men ni ska få efterbilder i alla fall, när jag använt det lite längre. Det verkar lovande i alla fall. Peppar peppar...
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback