linneavikberg

Africa

Åh vilken härlig dag!
Har varit ute och promenerat längs älven med Mamma i nästan två timmar och det är ju huuur härligt som helst ute!! Hoppas verkligen vädret håller i sig, i alla fall veckan ut, men helst hela våren!
Gick som sagt med mamma och vi har pratat om allt möjligt, bland annat min framtid som jag har ångest över. Vet ju inte vad det ska bli av mig och jag hatar det. Vill ju typ mycket men det finns som inget jag riktigt brinner för. Drömmen vore ju typ att vara med i Extreme Home Makeover-teamet, fatta så bra jobb! Man hjälper folk som har det svårt samtidigt som man får göra nånting sjukt kul och (antar jag?) tjäna pengar.
 
En sak finns det dock som jag väldigt länge tänkt att jag verkligen skulle vilja göra och det är att åka och volontärarbeta i Afrika. Vet inte riktigt om jag vill hålla på med barn eller med djur, men på nåt sätt vill jag hjälpa i alla fall. Och nu lutar det fasen åt att jag bokar! Ska sluta tänka så mycket och bara göra i stället. Ska i alla fall kolla upp saken, det skulle vara såååå roligt!!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback