linneavikberg

Personalfest

Bilder tagna av Julia.
I Lördags hade vi ica-fest och vi var hemma hos Julia som bor i boviken i ett galet fint hus. Vi styrde mat, Erik gjorde drinkar, lekte lite lekar och satt mest och pratade. 
När det var dags att dra sig in mot stan åkte jag med Janina, det nyaste tillskottet i personalen och bad henne stanna till hemma så jag fick lämna väskan. Och gissa vad!? Det visade sig att jag bor i hennes gamla lägenhet! Det må vara en liten stad men vad är oddsen ändå? 
Sen drog vi i alla fall ut på Verandan och det var faktiskt ganska kul för ovanlighetens skull. När det var dags för hemgång var kön till jackorna huuur lång som helst så jag gick hem utan jacka och så gick jag och hämtade den på söndagmorgon i stället. Det har sina fördelar att bo centralt.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback