linneavikberg

Nattskift

Hej!
Haha idag sov jag till klockan 12 och klev inte upp förrän strax före 1. Det har sina fördelar att jobba kväll. Fr.o.m idag blir det dock snarare natt. Nu börjar vi nämligen stänga kl 23 i stället för 22 och det känns såhär: Ångest!! Det innebär alltså att man är hemma ca 23.30 och i säng typ 00. Inte coolt. 

Jaja. Nu ska jag i alla fall ge mig ut på en pw runt broarna, det var hundra år sen jag rörde på mig känns det som, utöver cykling till och från jobbet och hund-promenader så nu är det dags att komma igång igen efter förkylningen jag hade för typ en månad sen. Måste se till att göra det till en vana igen i veckan för nästa vecka börjar jag jobba 6 dagar i veckan och då lär det inte bli mycket träning om jag inte har fått upp "behovet" igen.
 
 
Hej så länge!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback