linneavikberg

IKEA

I söndags var jag och Mike i storkågträsk med pappa och Mia och då berättade pappa att han typ skulle till findland en sväng på jobb på onsdag och i samma veva hade han tänkt gå in på Ikea. Eftersom jag lix är ledig bestämde vi att jag ska följa. 
Har inte så mycket speciellt som jag behöver köpa, mer än en kryddhylla och en toasits, men är sjukt taggad! Det ska bli roligt att strosa omkring där och titta på alla saker och människor. Älskar att kolla på folk.
 

Senast jag var på Ikea var ju typ en vecka före jul så när det var dags för lunch blev det julbord men den här gången ska jag äta det ökända ikea-köttbullarna har jag tänkt. Är man svesnk måste man ju ha ätit dem en gång i livet i alla fall.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback