linneavikberg

Hej bloggen

 
jag glömde att du fanns!

Dock har du nog inte missat så mycket för jag har mest jobbat sen senast. Det har varit midsommar och den kvällen avslutades kl 01.00 med hemgång vilket var rätt skönt och så har jag varit duktig och gått broarna runt massor med gånger, före jobbet till och med.
 
Idag har jag jobbat och sen umgåtts med Stina och Mimmi, mina små kycklingar som ska bli sambos i Umeå. Blir nog att åka dit med lite högre frekvens hädanefter så man får catcha up med jämna mellanrum.
Vi gick en sväng på stadsfesten men det var inte så ball så bliev hemgång direkt nästan. Jag hade köpt tredagars så fick mitt armband och sen genade jag genom området och gick hem. Värt! Jaja, då behöver jag inte stå i kö i morgon i alla fall.

Nä nu ska jag sova för i morgon börjar jag så tidigt som 07.45 och sen kan det bli en lång kväll. God natt på er.
Detta är alla mina mobilbilder den senaste veckan:
 
1. Långkallingar under långklänningen på midsommar. 2. Volleyboll vid havet. 3. Strandhäng.
4. Dagen efter midsommar såg det ut såhär på toan. 5. Gjorde sjukt god mat och åt på balkongen. 6. Tog en bild på mitt ben och tänkte lägga upp den på instagram, i sömnen.
7. Mimmi skickade en söt bild på de tre musketörerna från studentveckan. 8. Mystisk bikini som följde med mig från midsommar men inte tillhör någon. 9. Falkan med Lova i går.
10. Lova i falkan. 11. Dagens aktivitet på jobbet: avfrosta mejerifläkten med värmepistol. 12. Egopic by Mimulius.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback