linneavikberg

Det var den semestern

Haha i går morse ringde min telefon 06.05. Det  var Mange på ica som undrade om jag ville komma och jobba från "så snart som möjligt" till 16.00 och jag tackade ja. Har även hunnit ta på mig ett pass på torsdag så det blev inte så mycket till semester men några dagar ledigt får jag ju ändå.

Eftersom min planerade städdag inte har blivit av än så tänkte jag ta tag i det idag. Dock ringde mamma för en stund sen och sa att hon kommer med Pontus kl 14 så skippar nog golven, det blir bara ogjort igen med hunden här. I stället satsar jag på att "städa" mig själv lite också. Just nu sitter jag i med ansiktsmask och nyfilade + smörjda naglar. Tror jag ska göra ett fotbad också och sen ta en riktig lång-dusch.

Han har börjat bli rätt långhårig nu så det fastar både det ena och det andra i pälsen. Även om man tror att han är någorlunda ren blir det helt sandigt på golvet när han skakat av sig... Därför tror jag det blir damsugning och skurning i morgon i stället och sen behöver jag förhoppningsvis inte ha honom här på några dagar i alla fall.
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback