linneavikberg

Snopet

Kom till jobbet strax före 17.00 igår, då jag skulle börja. Julia som kom i samma veva frågade vilket pass jag skulle ha (kassa el. Jour) och jag som var säker på att jag skulle vara jour blev väldigt osäker, eftersom att det alltid är Julia som är det om vi stänger tillsammans.
När vi bytt om gick vi för att kolla vem som dragit vinstlotten (=jour, det var ju hockey) och jag står inte ens med på schemat?? Var tvungen att fråga Lorentz om det verkligen var tisdag?
Hade tydligen skrivit av nya schemat fr.o.m fel vecka, så jag var på plats en vecka för tidigt om man säger så ;)
Så jag stannade en stund på ica, skrev av schemat rätt och sen gick jag upp till mamma och blev kvar där till ca 20.30.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback