linneavikberg

Hej igen

Blev en liten paus här ser jag.
Men det har väl inte hänt så mycket sen senast. I måndags och igår jobbade jag i stället för Julia som är i Dubai och i morgon ska jag jobba för Inger som är sjuk. Känns bra att det rullar in pass från alla håll för jag behöver dem.
När Stina åker till Nya Zeeland ska jag ta hennes pass också så mellan den 11feb - 21mar kommer jag jobba typ 6gg/vecka. Känns lite jobbigt men mest känns det bra för då vet jag att de kommande lönebeskeden kommer se bra ut;)
På tal om jobb så ska jag se hockey och äta middag på Olles med jobbet ikväll. Ica bjuder! Ska se till att ta nånting saftigt, för maträtterna här hemma är inte så saftiga just nu haha. Hur kommer folk på vad de ska äta varje dag? Jag vill ha en kokerska.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback