linneavikberg

2013

Mest poppis:a rubriken idag?^

God Morgon!
Hoppas alla hade en kul kväll igår och firade in det nya året ordentligt. Min kväll började som sagt hos Emanuel där vi satt och pratade/åt/drack/lekte lekar till kl 23 ungefär, då vi for på en fest i relaxen på Stadshotellet. Vi var där ett tag, gick ner till älven på tolvslaget, gick tillbaka och bastade (sjukt bra utsikt!!) och vilken tid jag gick hem har jag faktiskt ingen koll på.
Men så galet skönt att bara behöva ta en liten prommis på några minuter och sen är man hemma!❤

Visar min enda bild från igår. Jag och Emanuel gick vilse bland våningarna på hotellet och tyckte det var roligt att rummen hade ortsnamn.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback