linneavikberg

Trodde inte sånt hände i verkligheten

Haha jag måste bara berätta vad som hände igår, det mest stela som hänt.
Jag var på gymet "med" Mike (han hängde med Kaka på andra sidan byggnaden) och tränade lår och rumpa, körde squats, utfall, rumplyft och sånt.
Eftersom det var ganska mycket folk häll jag till uppe i "stretchhörnan" och körde mina övningar. När jag hade varit där ett tag kom det upp en kille ungefär i min ålder som skulle stretcha (tror jag?) men tyckte mest att han bara satt på mattan. Jag körde på i alla fall och när jag satte mig ner för att vila lite, med ansiktet åt killens håll, vad tror ni jag ser?! Killen sitter och har fullt stånd, och penisen sticker ut genom shortsen! Har han inga kalsonger?
Haha blev sjukt stelt, men försökte ju låtsas som ingenting. Stackarn såg rätt besvärad ut, efter ett tag ställde han sig upp och vände sig mot hörnet och stod bara helt still och kollade in i väggen. Efter ett tag "haltade" han ner för trappen och försvann.
Haha kändes typ surrealistiskt för jag trodde helt seriöst att sånt bara händer på film men tydligen finns det killar som tränar utan kallingar fast det borde ha det och långbyxor?....




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback