linneavikberg

Tja tja bloggen!!

Hehe jag är visst ingen höjdare på att uppdatera, men å andra sidan har jag inte sådär vansinnigt spännande och händelserikt liv just nu så en uppdatering om dagen räcker väl gott och väl.
Just nu sitt-ligger jag i sängen (det är så stökigt på vardagsrumsbordet så jag vill inte sitta i soffan eftersom jag varken vill se eller orkar ta itu med problemet) och chillar efter att ha spenderat några timmar på friskvårds. Ca 1h träning och 1h dusch. Bra uppdelning.
Körde tabata idag för första gången och det var jobbigt. Var trött efter uppvärmningen redan, men det var en skönt pass!! Blir repris på den någon gång framöver.
Nu ska jag läsa lite damernas värld och sen ska jag gå ner och kolla om det finns någon tvättid.
Puss!!
Såhär snygg var jag förresten i söndags när jag frös men hade donut så jag kunde inte ha mössa, då fick det bli en tubhalsduk i stället. Funkar det med. Jag blev varm.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback