linneavikberg

Onsdag

God morgon världen!
Tanken var att jag skulle på spinning kl 12 men känner mig inte hundra i halsen och eftersom jag vet att jag blir som en asmatisk flodhäst typ såfort jag kliver in i cykelsalen på friskvårds valde jag att avboka. Men ska ändå gå dit och cykla/springa lite på egen hand och sen träna mage tror jag.

Det är magiskt fint väder idag med men en gnutta kallare, här är det ca -14 så jag har
 
lite ångest över att gå till jobbet. Det är så sjukt svårt att klä sig lagom mycket när det är så pass kallt. Atningen fryser man ihjäl eller så blir man genomblöt av svett. 

I alla fall, så har jag bytt till en ny standard-design och mer ambitiös än så är jag faktiskt inte just nu hehe. Men lite ombyte tyckte jag att det var dags för.
Det här är jag i en påse.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback