linneavikberg

New week

God morgon! /dag?
Ligger fortfarande kvar i sängen och gottar mig men börjar bli hungrig så ska kliva upp och göra smoothie till frukost tror jag.
Helgen har bjudit på jobb och mys kan man säga. I fredags lagade vi go-middag och sen blev det film i soffan, i lördags fick jag frukost på sängen och sen jobbade jag, när jag kom hem var det grabbfest här men de drog ut runt elva. Strax före två kom Mike hem igen och han har varit kryare än vad han var då, om vi säger så. I går blev det också en slö-förmiddag med plätt-brunch och sen jobb 17-21.
Idag har jag tänkt träna som jag inte gjort sen i onsdags? Och sen ska jag följa Mike på stan för att köpa ny rakapparat.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback