linneavikberg

Min magiska alla hjärtans dag ❤

Hej och glad alla hjärtans...kväll! ..?
Min dag började kl 6 med att kliva upp, skaka yoghurt över mig själv och halva köksbänken, promenera till jobbet, jobba 08-17 i frukten. Huvud- + mensvärk. Åkte buss hem, åt två sportbrödmackor och lite keso i min ensamhet (Mike var och hjälpte nån med nåt vvs-relaterat), taggade till och åkte till norrhammar för fotbollsträning med lite främlingar. Det var jobbigt och kul. Kom hem och drack en shake. Mike kom hem och hämtade sin jacka och for. Nu ligger jag på yogamattan i hallen och drar mig för att hoppa i duschen.
I morgon ska jag jobba 07.30-16.30 så ska typ lägga mig och sova när jag kommer ut ur duschen, får väl se om jag får något sällskap.
Min utsikt just nu:




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback