linneavikberg

Jag tror jag är sjuk

-i huvudet!
Jag drömmer så jävla störda saker. Igår natt drömde jag att jag var på jobbet och det var kaos, ingen visste vad klockan var och en kund hade spytt i flera korgar och det låg tulpaner över hela golvet. Bland annat, det kändes mer kaotiskt än jag kan beskriva på nåt vettigt sätt.
Men inatt drömde jag nåt ännu sjukare. Orkar inte skriva om/minns inte riktigt allt men jag drömde i alla fall om min granne ( i storkågeträsk ) Karin, en 80+are som jobbat som lärare. Världens snällaste tant som älskar barn och att prata.
Detta var också fallet i min dröm, fast hon tyckte om barn på fel sätt. Hon hade på nåt sätt hjärntvättat barnen till att tycka att det var skönt att bli slagna av henne eller varandra med pinnar. Haha detta låter sjukt tråkigt men jag var vansinnigt upprörd i drömmen och Karin var typ den sämsta personen i världen.
Får helt seriöst dåligt samvete för att ha drömt så om henne för hon är ju typ den snällaste jag vet. Ska ringa och be om ursäkt tror jag. Nästan.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback