linneavikberg

hjälp

Igår satt jag och tittade igenom alla gamla bilder jag har på den här datorn (från typ 2008-2011) och hjälpvad jag måste ha gått upp i vikt de senaste 5 åren! Visst vet jag om att jag blivit mulligare men har som ändå inte tänkt på det så mycket och typ skyllt  på att jag skulle ha växt men jag har max blivit  5cm och kanske har jag vuxit lite på bredden men det är fan ingen ursäkt. Kolla t.ex på den här bilden som är från början av 2009:
Jag hade sjukt avlångt huvud! Haha Mike sa att jag hade lång hals och såg ut som en giraff och det stämmer väl på sätt och vis, och det är det som är poängen! Har ingen bra jämförelsebild men kan säga att min ansikte är betydligt rundare nu och käklinjen som jag hade då finns typ inte längre. (Anledningen till att bilden är så överexponerad är för att jag hade så himla dålig hy så jag kompenserade det genom att göra hela bilden vit).
 
Det känns skönt att jag kommit igång med träningen nu igen och det känns verkligen som att det är på riktigt den här gången - det kommer att hålla i sig! När jag nu sett de här gamla bilderna också och insett hur tung jag är (haha) blir jag lite mer motiverad att fortsätta hålla igång. Inte bara för att gå ner i vikt men för att jag egentligen tycker om att träna, det är bara det att jag är lite för bekväm av mig. Och jag känner redan stor skillnad i hur mycket jag orkar, att jag blivit smidigare osv osv och det är ju det bästa av allt!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback