linneavikberg

Bra dag!

Detta skulle ha kommit upp i lördags men ville inte, testar igen:
Har haft en jättemysig morgon. Vaknade bredvid hjärtat som var lite extra kramgo, fick frukost på sängen och sen har vi bara myst.
Han har åkt iväg nu för att åka skridskor och jag tror jag ska gå ut på en promenad, det är ju jättefint ute!
Ikväll blev det så att jag ska jobba i stället för Emma 15.30-22 och just nu känns det väl som att det inte hade varit så dumt att vara ledig hela dagen men samtidigt vill man ju ställa upp och dessutom tjänar jag ju pengar, vilket alltid är bra att ha.
Nu ska jag ta och klä på mig och gå ut i det härliga vädret!



Julia

Vilken fin bild på dig:)

2013-02-11 / 21:14:38
BLOGG: http://juliabomans.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback