linneavikberg

Hello

Hej igen bloggen!
Nu när sommaren i stort sett är över (har det varit sommar ens?) kan det vara dags att ta tag i detta igen. Eventuellt.

Nu har jag ju en ny kamera och surfplatta och allt så allt talar ju för den här bloggkarriären. Får se till att försöka ta åt mig av Kissies bliggtips så kommer jag bli superkändis.

Lägenhetsproblemet är förresten löst! MatildaO från ica och hennes kille ska bo här medans vi är borta så det blir nice. Tyvärr har de ingen bil så vi får ändå dras med garagehyran. Jag föreslog att Mike skulle hyra ut bilen också men det gick han inte med på? Konstigt, han låter ju mig köra den.

Jaja nu ska jag dra mot moröhöjden för att motionera hunden och sen blir det jobb.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback