linneavikberg

Gomorron Sverige

Hej alla vänner!

Idag ska jag jobba 10-18 i stället för mamma vilket innebär att jag ska dema. Så kom och smaka!
Klev upp samtidigt som Mike för att gå ut med hunden. Han har dock inte riktigt fattat än att han ska utföra sina behov utomhus så han gjorde både nr1 och nr2 i trappuppgången. Just då var han inte extremt populär haha.
 
Gissa vad jag gjorde igår? Jag skickade iväg ansökan om universitetsutbildning. Vet som sagt inte vad jag ska göra av mitt liv nu i höst men tänkte att jag ger mig själv en till valmöjlighet om det är plugg jag skulle känna för senare, annars kan jag ju bara tacka nej. Om jag kommer in alltså.
 
Nä nu ska jag gå och duscha och sen blir det jobb. Ha en bra fredag!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback