linneavikberg

update om min produktiva dag

Har än så länge hunnit med att städa på toan och bytt bloggdesign. Har dock inte gjort den själv, men den är lite sned och så där så ska ta och fixa det sen. Tänkte även byta header till något personligare men det får nog bli sen i veckan.
Nu ska jag plocka ihop lite saker som jag ska ta hem till mamma och sen far jag nog direkt och hämtar Mike på jobbet och 16.30 ska vi på ytterligare en lägenhetsvisning på Tjärhovsgatan fast nu är det på andra sidan vägen så att säga. Lägenheten som är precis ovanför Björns lägenhet (som jag och Mike bodde i under hela mars då Björn var i Thailand).
Som misstänkt blev priset på den andra (67kvm-lägeheten)  väldigt upptrissat så det blev inget av. Åh, jag orkar inte vänta längre!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback