linneavikberg

skt

Trots att jag klädde på mig i sinne innan jag satte mig på moppen för att köra till storkågeträsk frös jag innan jag var i kåge ens. Två par mjukisbyxor + täckisar, yllesockar + kängor, en underställströja, en kofta, en huvtröja, en munkjacka + pappas fodrade vindjacka, halsduk och skoterhandskar tycker jag att man borde klara sig med, det är ju trots allt inte oktober än. Men icket!
Sen jag kom hit ca 15.30 har jag suttit och redigerat bilder från balen och studenten som pappa tagit. Haha längtar till min bröllopsdag, då får man känna sig sådär fin igen. Eller förhoppningsvis ännu finare!
Några svartvita:
 
Snart ska jag bege mig tillbaka mot stan för att känna på den där jackan på Cubus igen, har inte bestämt mig än. Och så ska jag äta. Håller på att hungra ihjäl men det finns inte så mycket mat här så det är lättare att vänta tills jag är i stan. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men det får helt enkelt tiden utvisa. 
 
Ha en bra fredagkväll!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback