linneavikberg

Onsdag

Jag kan verkligen konsten att dra mig... Vaknade kring 09.30 och hade ställt väckaren på 11.00, men ändå ligger jag kvar i sängen och nu är klockan 11.52...
Till mitt försvar har jag dragit på mig en förkylning sedan Barcelona, och då får man vila lite extra ;)

Hade det riktigt bra i Barca, det var skönt att komma bort till värmen ett tag. Jag och mamma räknade ut att för oss gick det runt 700 kr var på hela helgen och det gör faktiskt att det hela kändes ännu lite bättre. Totalt 700 spänn för enl weekend i Barcelona är ju rätt överkomligt!
Ska berätta lite mer om helgen senare men nu ska jag nog kliva upp och hoppa in i duschen och se till att äta något.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback