linneavikberg

o n s d a g

Har just kommit hem efter att ha varit på stan och ätit luch med min älskade far. Det börjar vara länge mellan gångerna vi träffas ♥ Han bjöd i alla fall på wok'n roll och jag tog en soppa med kokosmjölk och kyckling, minns inte vad den hette men god var den. Och stark! Tack för maten i alla fall, pappa.
Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för att göra men tror jag ska försöka städa bort i rummet eftersom vi har kläder och väskor liggandes över hela golvet typ. Sen ska jag laga en tröja som det blivit hål i utan att jag ens har använt den och sen ska jag nog måla naglarna. Det gör jag alltid när jag inte egentligen har nånting vettigt att göra (eller vill undvika att göra).



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback