linneavikberg

God morgon

Idag har jag tänkt kliva upp innan 10.30 så jag har ca 10 minuter på mig. Men har redan kollat insta, facebook, hemnet och alla bloggar så det är luuugnt!
Idag ser planeringen ut som följer:
• Gå till Mio, möbelbutiken
• Eventuellt gå på stan en sväng och försöka hitta lite skor, och en sminkborste
• Tvätta mina sminkborstar
• Tänka ut vad jag ska ha på mig i morgon, då det är fest x2, eftersom jag jobbar 12-20 så kommer jag inte riktigt ha tid med det i morgon.
• Gå en lång och helst ganska rask promenad (trotsa förkylningen)
• Göra ansiktsmask, måla naglarna etc
• Träffa Hanna, som drar till Australien i typ 2,5 månad om två veckor!
(funderar på att slå ihop de två, kanske tre, sista punkterna i en)
 

OJ nu är klockan 10.33!!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback