linneavikberg

Dagens fångst

Har varit på stan en stund för att försöka hitta en höstjacka. Har lagt av en kandidat på Cubus men får se om det blir av, ska ta mig en funderare till ikväll.
Fick i alla fall med mig väääärldens skönaste tröja från Cubus, kommer leva i den från och med nu!
Sedan köpte jag även lite "nödvändigheter" såsom en ny mascara (2000 calorie från max factor, alltid ett säkert kort), bomullsrondeller och en face wash till Mike.
Dessutom köpte jag "A-creme" eftersom jag behöver en ny ansiktscreme och har hört att denna ska vara riktigt bra, speciellt nu på hösten när man blir torr i ansiktet. Ett extra plus är att den ska funka utmärkt att använda på alla andra ställen på kroppen med.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3521081/images/2012/pic_50658dd3ddf2b313cf0022f9.jpg" class="image">




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback