linneavikberg

TV

Igår kväll for jag och Mike och till Artic för att se film med han, Anton och Jens och vi bestämde oss för att se Taken, som jag aldrig sett förut men den var ju ruskigt bra så det blir nog att gå på bio och se Taken 2 inom kort. 
Sen har vi även börjat se Prison Break som jag heller aldrig sett förr och vi har bara hunnit se fyra avsnitt än så länge men jag är redan fast. Det är tur att det är en gamal serie så man inte behöver vänta en hel vecka mellan varje avsnitt.
Det måste man dock göra med How I met your mother. Har ju plöjt igenom hela säsong 1-7 för andra gången och nu är säsong 8 igång, men det kommer ju bara ut ett nytt avsnitt per vecka. Avsnitt fyra släpps idag så jag vet vad jag ska se ikväll! 
Sitter i samma sits vad gäller Big Bang, men de avsnitten kommer ut fredagar tror jag. Men den serien blir man inte lika beroende av på nåt sätt.

 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback