linneavikberg

Tröttgnällig

Visst ska man bli skönt trött och lixom lättad och på bra humör när man tränat? Jag brukar alltid bli det, det är ju typ den bästa känslan att vara helt slut efter ett träningspass.
Var på gymet ikväll och det var jättemycket folk vilket ledde till att jag inte orkade trängas bland maskinerna utan körde bara kondition. Fick jättemycket mjälthugg så var där kanske bara en halvtimme, det är ju alltid nåt i alla fall. Men nu är jag inte alls sådär skönt trött utan gnäll-trött som en liten unge nivet. Och arg för att jag känner mig så gnällig.
Jag kanske tog i för lite eller nåt för såhär ska det fan inte vara efter man tränat. Får ta igen det i morgon.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback